צרכנות | חדשות

לזמן מוגבל: המזרן האורטופדי שכבש את ארה"ב נוחת בישראל וימכר בשליש מחיר

תמונה של רועי שמיר
רועי שמיר

הכירו את Comfort zone, חברת המזרנים הישראלית שכבשה את סצנת עיצוב הבית בארה"ב פותחת את שעריה ומאפשרת לזמן מוגבל להזמין מזרן פרימיום בשליש מחיר  הלקוחות מדווחים על מוצר מדהים, חסכון בזמן יקר ועלות אטרקטיבית במיוחד

״מזרן אורטופדי יוקרתי בשליש מחיר״, צילום: שי מאיר

השבוע האחרון במסדרונות מערכת הצרכנות היה מלווה במצב רוח מרומם ביותר. אין משהו שהמפיקים של המערכת אוהבים יותר מאשר למצוא בית עסק ומוצר שהם שוברי שוויון לכל דבר.
לאחר סקירת שוק מקיפה של מוצרי עיצוב הבית, היה לנו את העונג להכיר את ספיר,  מייסדת ומנכ"לית Comfort zone המאפשרת ללקוחותיה להזמין מזרנים יוקרתיים בשליש מחיר.


הסיפור של ספיר הוא לא מקרי, כבר בגיל צעיר נכנסה לעזור בעסק של המשפחה, חנות מזרנים תל אביבית. פגשנו את ספיר על מנת לשמוע ולראות מקרוב, איך 'Comfort zone׳ עובדת, ומה הערך המוסף שמביאה עימה.
ספיר הסבירה לנו: "עד היום, מי שרצה להזמין מזרן איכותי לבית היה צריך לשלם תג מחיר גבוה עבורו, להקדיש זמן רב ולבסוף גם להתאכזב ממה שקיבל".
ספיר ממשיכה, "ברוב המקרים, הצרכן הישראלי הוא יד שלישית ובמקרה הפחות טוב יד רביעית, ב-Comfort zone הצרכן קונה ישירות מהמפעל ללא מתווכים".

5,632 ישראלים מימשו עד כה את קוד הקופון לקבלת מזרן בשליש מחיר – לקבלת קוד ההטבה בחר/י את קבוצת גילך:

[נותרו יחידות אחרונות]

לאחר ההצלחה בעולם, הבשורה הגיעה לישראל

לאחר שהמילה Comfort zone נהפכה לסלנג של ממש אצל מעצבי פנים, החברה מנסה לשחזר את ההצלחה גם בישראל.
ספיר אופטימית, "אין היום מזרן כזה איכותי בישראל שנמכר במחיר כמו שלנו, אין לי ספק שאנו מביאים בשורה של ממש לשוק הישראלי״
"המזרן הנמכר ביותר הוא בדגם Queen comfort היוקרתי, מזרן אורטופדי ייחודי בעל אפקט רחיפה שמעניק חווית שינה אידיאלית ומשלב שתי דרגות קושי" ספיר מסבירה, "הקמנו מפעל ישראלי שמאפשר לצרכן להזמין את מזרן איכותי בהרבה ובשליש מחיר".


טל פאר, מהרצליה מספרת, "האמת שבהתחלה לא ממש הבנתי איך אפשר לקבל מזרן איכותי במחיר נמוך? בתור מישהי שהשינה מאד חשובה לה, מאוד פחדתי שאזמין מזרן שלא יתאים, ב-Comfort zone מייד הרגיעו אותי ואמרו לי שאני זכאית ל-30 ימי ניסיון שבהם במידה ולא אהיה מרוצה, אקבל החזר מלא.. בסוף המזרן הגיע, וישר עפתי עליו!".


גם עומר מסילתי, מעצב בתים מספר, "כחלק מליווי ההום סטיילינג שאני מספק, הקדשתי המון זמן בהתרוצצות אצל ספקים עם לקוחות. הפתרון של קומפורט זון מאפשר לי לספק ללקוחות שלי מוצר מהמם במחיר טוב יותר".

בשורה מהפכנית לצרכן הישראלי

בימים אלו, החברה ממשיכה לצבור תאוצה ולהרחיב את פעילותה בישראל.

לכבוד ההשקה, חברת Comfort zone מאפשרת להנות ממחיר מיוחד של 1,690 ₪ (במקום 4,990 ₪) ולקבל 2 כריות ויסקו אורטופדיות במתנה (בשווי 880 ₪)

לקבלת קוד הטבה למזרן יוקרתי בשליש מחיר - מלאו את הטופס:

כולל 30 ימי ניסיון + זוג כריות מתנה

[נותרו יחידות אחרונות]

+13
°
C
+13°
+10°
תל אביב
רביעי, 26
ראה תחזית ל7 ימים
תמונת מחבר

למימוש ההטבה לקבלת 30 יום ניסיון + זוג כריות מתנה, בחר/י את קבוצת גילך:

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]