אורנה וויס

שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp

פותחת תיק 'בקשה – כמה אתם באמת משלמים על ביטוח בריאות?

עובדה: אזרחים רבים מאוד בישראל מבזבזים לשווא כסף רב על התיק הביטוחי שלהם, ובפרט על ביטוח בריאות. במיוחד בתקופה זו של אי-ודאות כלכלית, זה הזמן שלכם לגלות אחריות ולהתנהג כצרכנים נבונים!

הוזלת תיק הביטוח

לא חבל?

התיק הביטוחי גובה מכם פרמיות חודש בחודשו, גם בלי שתעשו משהו. מרבית האזרחים לא מודעים לגובה הפרמיות ולפרטי הכיסויים הביטוחיים שלהם. בין הסוגיות השונות שמרוקנות להם ללא צורך את חשבון הבנק ניתן למצוא ביטוחים כפולים, פרמיות מופרזות, כיסויים שאינם רלוונטיים כלל למבוטח והוא אינו מודע אליהם – ועוד. בדיקת התיק הביטוחי שלכם – עכשיו – תייעל ותצמצם את התיק, תתאים אותו אליכם ותמנע השלכת כסף לפח!

 

2 חברות מתחרות – אתם לוקחים!

משרד האוצר ערך לא מזמן רפורמה בביטוחי הבריאות, וכתוצאה מכך השוק נפתח והתייעל. כחלק מהרפורמה, הביטוחים כיום זהים במהותם. בעקבות כך, בשביל לבלוט על פני המתחרים, חברות הביטוח מעניקות שירות איכותי ומחירים טובים מאי פעם, וכמובן שמי שנהנה מכך – הוא האזרח המבוטח. הרפורמה דאגה בנוסף גם לאפשר רכישת ביטוחים פרטניים וספציפיים, בניגוד לתקופה הקודמת, בה היה ניתן לרכוש רק ביטוחים גדולים, יקרים ובזבזניים.

 

יתרונות נוספים למבוטח

כיום קל מאוד לערוך השוואת מחירים בין הביטוחים השונים ולמצוא את האפשרות המשתלמת ביותר עבורכם. בנוסף, הפוליסה תתעדכן אחת לשנתיים – הן מבחינת המחיר והן מבחינת הכיסויים, כך שהיא תשמור על אטרקטיביות ועדכניות ותעמוד במבחן הזמן.

 

הכסף שלכם על הרצפה!

במיוחד עכשיו, לאור המשבר הכלכלי הגדול שחל בישראל ובעולם, חשוב להתנהל כצרכנים נבונים ולהפיק את המיטב מהתיק הביטוחי שלכם. האמת היא פשוטה – אתם יכולים לשלם פחות ולקבל יותר. כל שעליכם לעשות הוא להירשם לבדיקת זכאות להוזלת התיק הביטוחי שלכם, ובפרט ביטוח הבריאות הפרטי, ולקטוף את הפירות.

תגובות אחרונות:
אהבתם? שתפו!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
חשבנו שיעניין אותך גם:

הכספת - כלכלה נבונה

"הכספת" מספקת מידע, חדשות, טיפים, כלים ועדכונים חשובים בנושאים שיעשו לכם סדר ותכנון נכון.

השקיעו בידע הפיננסי שלכם:

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]